2019. február 3., vasárnap

Heti vegyes

Győrffy Ákos - Haza

Győrffy Ákostól eddig két kis kötetet olvastam, és mindkettő nagyon megtalált. 
Bár stílusában, hangulatában teljesen hű maradt a szerző önmagához, ezek az írások most nem találtak meg. 
Marad a kontemplatív, meditatív stílus, belső beszélgetések, elemzések, visszaemlékezések. 
Kétségtelen, hogy ez a sajátos hangnem megköveteli a maga belső terét, amit lehet, hogy most én nem tudtam megadni. Túlságosan elaprózódnak éreztem, gyorsan vált, nem tud hatni. Nem lehet oldalanként letenni egy könyvet, és várni pár órát a folyatásra? Vagy lehet, csak most én nem ment?

Hozott pontszám: 4


Marék Veronika - Boribon cicája

2013-ban, amikor először megjelent ez a könyv, már nem olvastam  Boribon meséket a gyerekeimnek.  Amikor meglátok egy  újabb kötetet, mindig lecsapok rá. Tudom, hogy igazából a legkisebb korosztálynak íródik a sorozat, de higgyétek el, nagyon jó újra kicsit kétévesnek lenni, és ilyen egyszerűnek és simának látni a világot. A történetben most Boribonnak hirtelen lesz egy kiscicája, de amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is tűnt a kis jószág.  Annipanni persze nem látta a  jövevényt, de elhitte a mackónak, hogy volt itt egy cica. Természetesen segít neki megtalálni legújabb játszótársát. A Marék Veronikától megszokott, egyszerű  illusztrációval. 

Hozott pontszám: 5





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése